
Hi Sobat Skills!
Berkomunikasi secara teratur, menjalin silaturahmi yang intens, dan bisa menawarkan solusi di saat mereka dihadapkan pada pilihan sulit, akan memperkuat hubungan kamu dengan pelanggan. Hal itu juga yang mungkin membuat kamu berbeda dengan pesaing lain yang hanya menjangkau pelanggan ketika ingin menjual sesuatu. Kepedulian ini tentunya akan dihargai lebih oleh pelanggan. Untuk kamu yang ingin tahu cara efektif meningkatkan kepedulian kepada Customer (pelanggan). Workshop ini wajib untuk kamu ikuti, jangan tunda lagi daftar sekarang juga !
- Laptop yang terinstal Zoom / Google Hangout Meet
- E-sertifikat
Theresia Lestari is the founder of CLTC Community, a business, financial and social practitioner who professionally conducts intense training and coaching with various Training and Workshop contents provided by CLTC.
Theresia also the Author of two titles of book "Skills From Heaven" and "Destiny's Calling".
With a total of more than 15,000 hours interactive Training and conducting intense Coaching for more than 10 years working in international financial & Training Consultant institutions and companies, Theresia continues to contribute to the education world especially for the Millennials, Youth and Kids.
Course Rating
Let improve our skills with this cool workshop. :)